Fortsättning följer

Efter mitt blogginlägg igår så kände jag nog att jag var lite sugen på att kolla hockeyn igår natt! Killarna skulle kolla hos James så jag messde Filip om att knalla dit tillsammans, han satt då på Torstens med Joel & co! Jag och Jossie tittade på varandra, hade en snabb överläggning och gick sedan till Torstens. Gott med vin, tänkte jag!:)
Himla skoj där och fantastiska uttryck hela kvällen! "waka waka, ostamacka!"
När klockan närmade sig två så begav vi oss mot James för att kolla hockeyn! Det gick sådär med mitt tittande, sista 15 minuterna på tredje och fram till guldet var i hamn såg jag, så jag antar att jag ändå såg det som var lönt! Efter hockeyn kalla kudden så var det dax och gå hem!
I morse var det frukost hos Jeppie & Basse! Jag fick min vitamincocktail, som innehåller 2 treo, 1 c-vitamin & 1 resorb i stort glas vilket gör susen när man är lite trött!;)
I eftermiddags gick jag bort till Jossie för att som vanligt skvallra om "gårdagen" och allt annat som vi kan komma på mellan himmel & jord! Fantastiska unge <3

Ikväll tittade jag på "New Moon" på tv! Underbara filmer, men ännu bättre böcker! Kärlek är fint!

Nu ligger jag i sängen för att sova då ett dygn på jobb i Vejby väntar mig i morgon.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0