Känner du vinden som blåser i stan?

Igår blev det en torsdagsöl på Satan i Gatan och sen blev det hemfärd för mig och Jossie. Kom hem och läste min väns blogg.. Usch, mitt hjärta brast! Fina, fina vän.. Mina tankar är med er hela tiden, jag önskar att jag kunde göra något. Vill ge dig världens kram, men tills den dagen kommer så ska ni veta att jag finns här precis bakom så länge! All styrka till er, kämpa på mina fina! <3 tant E2..
Dagen har spenderats hos BasseLina, lyssnat på musik, druckit vanillalatte och bara myst.. Är det bara jag som har vårkänslor? Trots min oro så känns det som att solstrålarna skiner igenom, där finns hopp för något bra. Det får vara slut med trams!
Känner du vinden som blåser i stan? Nu blir det en förändring, allt dåligt blir bra...
I morgon blir det introleken hos BasseLina vilket är totalt livsfarligt. Detta innebär Basse med sin gura och resterande partyprissar gissar låt eller artist, givetvis en och annan shot till det - därav faran! Sen pinnar vi vidare mot 57an, får se om min kära kusin Linda hänger med.. Bli nu "barn & manfri" och ut och sväng dom lurviga med mig - vi två á la MÖHIPPAN! Haha, vad kan gå fel!? Du hittar mig liggandes på dansgolvet, men jag studsar snabbt upp igen! ;)
Glad fredag på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0