Rockstjärnedöd

Det var precis det jag var igår, därav inget inlägg! Lördagen var super men låt oss säga att det kanske var lite för bra! Min fina kusin och hennes svägerska dök upp när vi stod i kön till 57an! In och svängde på de lurviga! Igår vaknade jag upp och tänkte, faaaan! Var inte direkt mitt pigga jag! Hem till BasseLina och käka frulle vid tre sen tittade jag på när de spelade tvspel! Det var det som jag var kapabel till! Framåt kvällen blev jag människa igen så då åkte jag och Jeppie till Maxi, till kvällsmat blev det "pilla räkor" och annat gott! Helnöjd Elin!
Idag är jag på jobb, första dygnspasset på hur länge som helst! Har laddat upp med energi så nu är jag fit for fight igen!:)
Tänker på mina fina <3
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0