När förvirringen tar vid

Förvirrad? Ibland..

Sommaren har gått och vilken sommar det har varit.. Om inget annat så har det varit en berg-och-dalbana från början till slut, men nu är hösten här och jag försöker åter igen komma tillrätta. Försöker få rätt på allt i mitt huvud.. Det känns just nu överfullt!
Ööh, jag tänker för mycket.. Eller så tänker jag för lite och sätter mig i situationer som jag inte riktigt kan hantera så bra som jag skulle vilja.. Vem vet?!


For every action, there is an equal reaction. Careful, all the energy you use to limit someone will turn around and slap you in the face.

Till helgen ska jag och James ut på tigerjakt! Ha, det kan bli skoj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0