Dags igen!

Mmm, så var det det här med att uppdatera sin blogg.. Det pratade jag o tjejerna om i lördags, om varför man skriver blogg osv.. Jag kan ju säga att jag skriver enbart för min egna del! Kul och kolla tillbaka på, precis som alla mina dagböcker, kalendrar och alla andra typer av böcker som jag har skrivit i genom åren! Kul! Jag känner liksom att om man inte lever något extremt spännande liv som ingen annan lever då är det värt och läsa, nja!? Känns lite hyper det här med bloggande, alla bloggar! Så som sagt, jag skriver för min egna del och därför blir det också jäkligt få inlägg! Varför 25 ggr om dagen då man inte lever något spännande liv! ;) Kände att jag blev lite gnällig där, slut nu, okej! ;)

Som sagt, typ en månad sen sist, tror vi gör en snabb sammanfattning så dra er egna slutsats - vänner, familj, sol, uteserveringar, valborg, jobbsök, förkylning, musik och allt det där lilla som gör så mkt!

Jaahaa! Helgen!
Fredag Grill ute hos Joel & Lotte med Viktor! Supermysigt! Tidig kväll för Ville skulle jobba så jag åkte hem och kom i bedden i tid, skönt!
Lördag Viktor kom och hämtade mig med Lundh och Joel, efter lite köttjakt så styrde vi kosan mot björkhagen(?) till Oscars föräldrars hus! Väl där så blev det grill, öl, vin och skratt! 5 regler som kom pås(?) under dagen, rök i rökrutan, dörr öppen, dörr stängd, spill icke rödvin i soffan och inget gnäll! Tror vi lydde rätt så bra! Taxi in till stan, Torstens och sen Bahnhof! Ja, jag dansade som om det var sista gången! Fuldans på högnivå, det är det bästa! Hade vita converse och svart långklänning! Av någon anledning så hade dom pool(?) på Bahnhof och stängde väl den precis innan vi kom, men så iaf, där var blött, precis överallt, så min klänning sörplade ju upp en del av det som fanns på golvet (tänk dansande golvmopp) och färgade av sig på mina vita skor och ben! Ja, herregud som jag såg ut! Icke ok! Iaf, skorna är ju tvättade 3 ggr men inte fan är dom vita för det, så nu blir det klorin för hela slanten! :)
Söndag Människa?! Nja, ganska sliten så blir soffan hela dagen ute i Höja med Viktor, Lundh, Kilander och Frida! Senare blev det pizza på Premiär med Städe och Mogge, sen hem till Mogge för lite tvtittande!

Idag så blev det uppstigning halv sju! Viktor körde in mig till stan, han är ledig idag för han ska göra någon risk-grej för mc-kort! Dagen Elin har fasat för är här! Han har ju sagt att han inte kommer ta mc-kort för att han är rädd om sitt liv!! Wha, är han inte det nu längre eller?! Jag är iaf!
Jaja, har städat, satt på kaffe som nu dricks för fullt, uppdaterar bloggen, lägger över bilder och filmer på det externa hårddisken! SÅÅ, är det någon som vet om det räcker med att kopiera över filerna till det externa och sen kan man ta bort från datan? Eller vad och hur gör man?! Maddor, vad Oteknisk jag är! HELP!!!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0