Annars!?

Jo, alltså! Lunch... Eller lunch och lunch! Kaffe för mig iaf på Format i dag med Susanna och Emelie! Efter lite klagande för att få lite feedback från brudarna om det här jobbet jag nämnde i tidigare inlägg så ringer HON! Jag liksom bara wha!?! Är det meningen att man ska sjunga ut sin klagosång på sin blogg för att få lite attention!? Iaf, jag tackar och bugar! Bättre sent än aldrig kan man väl säga nu i efterhand! Hon skulle ringa mig på måndag och då skulle vi gemensamt bestämma en dag och tider som jag skulle gå bredvid! Förmodligen vet dom flesta vad det är för jobb jag syftar på men ni som inte vet får helt enkelt vänta! Jag vill inte ta ut mer i förskott än vad jag redan har gjort, om vi säger som så!
Just nu är jag i Höja hos Emelie och Lennart.. Leffe erbjöd mig precis en "rackabajsare", det är tydligen ett stort glas gin med ett par skvättar konjak i! Eeh, I think not, men tack ändå! ;)
Jag "kom-sms:ar" med Nathalie, vilket innebär "heytell appen" där man skickar röstmeddelande till varandra och sen avslutar man med kom... och klart slut och allt det där!
Emelie är i stallet och ska fixa till sin häst så den blir snygg eller något sånt och sen ska vi banne mig in till stan igen och busa! :)
I morgon är det som sagt brudarnas afton! Mina, Nathalie, Emelie, Jossie... och precis vem som helst som vill följa med får alltså följa med också! Så länge du är en tös vill säga! KUL!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0