Dag 6 - Min dag

Ja, dagen är ju inte riktigt över för min del än men än så länge har det gått till så här:

Vaknade hos Mina i fm någon gång, sen gick jag, Mina och Ebba-Beata till ica och handlade frukost. Hem till dom igen och åt medans vi tittade på Efter tio(?) och Top model. Karro kom även över en sväng. Vid ett tiden gick jag hemåt och sen dess har jag varit hemma. Jag och mamma kollade på en verklighetsbaserad film som hette American violet och den var jättebra, sen kollade jag själv ett avsnitt Glee! My love! Dagen har varit grå och trist och jag har också varit det faktiskt... Det är bara en "sån där" dag!

Viktor är och tränar och när han är klar så ska vi äta något tillsammans, ute eller inne! Han ska jobba på Nick's ikväll så jag får hitta på något annat sen. Frågade Filip om vi skulle ha en pusselkväll (han fick låna pussel av mig när han hade ett knäckt ben runt julas, men det har vi inte lagt än) så möjligtvis att det blir ikväll.. Han skulle kolla runt lite!

Aja, ska försöka få in dag 7 i morgon, dag 8 på söndag osv! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0