Lycka

Dagen började med att jag pratade med Anna och vi bestämde att vi skulle ses!
Vi möttes upp och gick ner till hennes revisor och sen bort till Mina och hämtade min cykel! Bort till Emelie och Hailey och satt där ett tag! Packade ihop barn och vagn och gick en sväng.. Bort till Evelina för att se om hon levde... det gjorde hon ;) Sen till statoil och köpte mjölk och varsin korv och sen gick vi hem till mig!
Kokade kaffe, snackade skit och spelade plump! :)
Tjejerna gick för ett litet tag sen och nu ska jag snart fixa något att äta och sen ska jag ringa fröken Freij så ska vi nog göra något kul!



Jag är taggad för vad som ska komma! Känns som att detta kommer bli den bästa sommaren på länge... Jag är tacksam för mina underbara vänner och familj.. Utan er, ingen Elin! 

Jag har gjort var jag har kunnat.. Jag har försökt, det finns inte för mig längre...jag har stått ut, blivit härdad, gråtit, kämpat... Nu orkar jag inte mer... Finns inget som kan ändra mig.. Jag har bestämt mig.. Jag förtjänar mer..

Ni som ser på mig annorlunda pga detta.. Vem är ni till att ens ha en åsikt? Ni har inte varit i mina skor.. Allt är fint på ytan.. Nu har jag tagit all den sista styrkan jag har och gått vidare, och jag mår bra... Äntligen! Nu är det dags för min tid.. Ni lever inte mitt liv så bry er inte om vad jag gör!


So if you love me, let me go. And run away before I know.
My heart is just too dark to care. I can't destroy what isn't there.
Deliver me into my fate.. If I'm alone I cannot hate.
My smile was taken long ago.

So save your breath, I will not hear. I think I made it very clear.
You couldn't hate enough to love. Is that supposed to be enough?
I only wish you weren't my friend. Then I could hurt you in the end.
I never claimed to be a saint…
My own was banished long ago.
It took the death of hope to let you go...

So break yourself against my stones and spit your pity in my soul.
You never needed any help, you sold me out to save yourself.
And I won't listen to your shame, you ran away - you're all the same.
My love was punished long ago,
If you still care, don't ever let me know…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0