when did i grow up?

Sitter och organiserar och sorterar ALLT på mitt rum! Hittar då brev från alla gamla vänner! Sitter och skrattar åt vårt, "lixom, bara, typ-språk" (fjortisspråket utan dess like) Hahaha! Emelie Åkergren och Emma Adbro tar nog priset, kanske för att vi var lika mkt fjortisar allihopa!? :) Ganska kul, man har ju minnena men att verkligen få det svart på vitt hur man prata och vad man pratade om då, priceless! Vilka världsproblem framförallt! Aja, vi alla går väl igenom det antar jag, om inte så spelar det inte någon roll det heller för vi har haft sjukt kul på vägen! Mina fina vänner!

Emma Adbro & Emelie Åkergren - Ni betyder! <3

Har även hittat min försvunna, älskade och favorit skiva! Sitter och lyssnar igenom den nu! :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0