Who needs boys when you have such wonderful girls

Försöker verkligen att tänka posetivt hela tiden, jag vill liksom inte sluta som en sur bitterkärring! Har gått från att vara arg till ledsen dom senaste dagarna, men vem fan vill umgås med någon som är arg och ledsen!? Fan, dra dig i kragen kvinna, nu får det vara nog med dig!! Finns dom som går igenom värre saker! Så nu omger jag mig med fina människor, bra musik och försöka sätta mig själv i fokus och faktiskt göra mig själv lycklig på riktigt! Tänk: var glad då jävlar ska du väl bli glad till slut också? Jag menar, är du ledsen och tänker på hur "mkt" ledsen du är så blir man ledsnare(?) typ!

Aja, det var dagens pepptalk till mig själv!

Idag har jag varit och fikat med Emma och Nova - sug på den! Sen tog vi en promenad till Willys och sen hem igen! Gjorde lite te och macka när jag kom hem och pratade med Emelie och Sara sen i telefon! Mmm, jag blir faktiskt himla lycklig när jag tänker på mina fina i min närhet! <3 Who needs boys when you have such wonderful girls?!

Nu ska jag ta upp pappret från igår och fortsätta rita! (Berättade för Emma idag att jag har fått sån sjuk craving efter sörsaker det senaste halvåret(?)! Ååh, jag som aldrig har haft det innan.. Nej, jag är inte preggers! I alla fall, nu har det gått så långt så jag till och med ritar det jag är sugen på! Maah!) Aja, det kan åtminstone inte göra mig tjock!:)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0