Cause inside you're ugly

I går var en bra dag! Kvällen spenderades hemma hos Emma och Andre, blev god middag, vin och spel! Mysigt!

Idag vet jag inte riktigt hur jag känner. Är bortbjuden i kväll och är inte jättepepp men ska dit ändå och det blir säkert jättekul! Utgång senare sägs det med även osäker på det. Orkar lixom inte springa på någon av dom.

Orkar inte skriva om vad som har hänt, men det är det ända som jag tänker på! Han förstår inte vad han har gjort fel! WHAT??? Självkänslan är inte på topp efter detta. Jag menar det är ju ingen ful tjej eller fullkomligt dum i huvudet, tvärtom! Man vill ju känna sig som den enda och speciell i ett förhållande men detta plus alla idiotiska kommentarer som ekar i huvudet får mig och känna mig värdelös och obetydlig! Allt snack om förändring, jag har hört det innan. Ljugit för mig innan, varför ska jag tro nu när tilliten är lika med noll! Fattar du vad det är du kräver av mig? Han var en av mina bästa vänner, en av dom som jag kunde berätta allt för, som jag kunde skratta och gråta med! Han sa att: jag kan prata med henne, hon är min vän!? Vem fan är hon?! Och VEM FAN ÄR DU till att släppa in någon i "vårt", det som betydde allt för mig, det som jag kämpade i, det som jag höll så hårt fast vid!? Det värsta är att det var hon som berätta sanningen, hon som var ärlig mot mig när hon inte har en enda anledning till det, INTE DU! 


Kommentarer
Postat av: niels

Jag älskar dig du är underbar gumman min, finns här för dig alltid <3

2011-02-05 @ 16:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0