....

Tog mitt pick och pack i går och flydde. Jag orkar inte mer. Vad är det jag har gjort för att bli behandlad på detta sättet? Jag känner mig obetydlig, förnedrad, liten, smutsig. Var ligger min skuld i detta?
Jag får liksom inte ihop pusselbitarna hur jag är vrider och vänder. Det måste ju ha varit jag som på något sätt misslyckas, jag menar hur fan är man annars funtad om man bara kan köra över någon som du har gjort?
När jag har älskat dig så högt och innerligt, varför är du inte kapabel att älska mig precis lika mkt?
Hur kan du sitta och se mig i ögonen och lova guld och gröna skogar och bara ge mig ren och skär dynga?!
Jag vill skrika, men när jag öppnar munnen så kommer inget ut.


Jag vill förstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0