I wish nothing but the best for you...

Men jag är ganska trött på dig/er så jag tackar och bugar för denna tiden!


Känner för att skaka av mig allt som håller mig tillbaka, allt som trycker ner mig och som helt enkelt tar mer än vad de ger!
Jag vill se mig som en person som alltid finns där, oavsett vad! Men när man inte får något tillbaka så tröttnar man! Killar kommer o går, men vänner består? Ibland stämmer det inte!
Aja, jag har iaf varit ute hos pappa m. familj sen i måndags! Visst, jag har ingen här ute (förutom familj då) men det är ren o skär terapi för mig! Jag kan ju liksom inte göra något annat än att fundera o fundera, och det är oftast här som jag får extra energi och ofta här som jag får perspektiv på saker och ting!
Fantasin flödar just nu men tyvärr har jag ingenting och måla på här ute.. Alla Gunillas canvas är målade på! Funderar på om jag ska måla över något av mina gamla tavlor?!
Beroende på om jag ska tillbaka till Äholm i dag eller i morgon så kanske det blir en tripp till Lund, till Emelie och med Emma! <3
Så efter ännu en torka på bloggen så är jag tillbaka igen... Men Celine Dion btw.. Har hittat en ny kompis också, Adele! Ljuvlig! <3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0