Have 2 Have

Klänningar


Tröja


Playsuit



Skor



Bikini


Armband


Ringar


Örhänge


Solglasögon


Clutches


Trist väder i dag så jag sitter inne och datashoppar! :) Fina saker va? Oh, jag tycker det!:) 

Måste dock ut med hunden snart.. Han vill lika lite som jag verkar det som.. När jag frågar honom om vi ska gå ut så ger mig han mig en kort blick sen lägger han ner sitt huvud igen och somnar om! Aja, vi får väl båda två rycka upp oss! :)

Dagen kommer att spenderas ute i Strandbaden, har inte bestämt mig för om jag ska åka ikväll eller i morgon än! Trist väder som sagt och vad jag vet så händer det inget ändå.. Kan lika bra ta vara på tiden och spendera den med familjen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0