A change is gonna come

Jag känner det... Jag vill, jag vet och jag KAN fan i mig också! Och jag vet att det är nära..

Det brukar komma till mig så här på våren då allt känns hoppfullt, men denna gången ska jag klamra mig fast så hårt som jag bara kan, för en förändring är det jag behöver, på alla dess sätt! Det ända jag måste göra nu är att våga satsa, och satsa allt! Jag har ju ingenting att förlora.. Det har pågått förlänge där jag tänker "satsar man inte så förlorar man inte" men kan jag då kalla det jag lever för liv?!
Jag vill ju sitta där på hemmet om sisådär 70 år (jag tänker bli gammal) och blicka tillbaka på mitt liv och känna att jag gjorde allt som jag bara kunde och känna fullkomligt tillfreds med mitt liv!
Jag behöver inga gigantiska mål eller ambitioner för att bli lycklig, jag behöver bara kämpa och känna att jag faktiskt klarar saker helt på egen hand och fy vad jag kommer att må bra då!


Satsa nu för fan! Lev ditt liv och ingen annans!


Idag är mitt hjärta med dig älskade, fina och helt underbara syster Sara! Jag har inget mer än KÄRLEK för dig, min fina, fina syster! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0