YEY YEY YEY- NO NO NO!

Har varit av med Caitlins fina kavaj sen vi var i falsterbo.. Eller vi upptäckde det inte förrän förra veckan då Ville och Kilander städade husvagnen och vi såg att hennes kavaj inte var där som vi trodde! Skickade direkt ut lite mail till olika personer som var där nere och idag fick jag svar! Knepigt meddelande dock!
Det lyder i princip såhär:

X: Jag vet var den är..vems är den?:-(

Jag: vet du?!! det är caitlins.. trodde hela tiden att den låg i villes husvagn, men icke :) vem då kanske jag kan hämta den snarast + säga till henne att den är funnen :)

X: Du läste nog inte riktigt vad jag skrev..jag sa aldrig att jag har den eller att den ligger i våran husbil..jag sa bara att jag visste var den var någonstans!:-)

Hur tolkar man det meddelandet och var har Caitlins kavaj tagit vägen?? Jag som trodde att den var i säkerhet! Aaarh..

-to be continued-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0