TGI FRIDAY

Nästan hela veckan har som sagt spenderats i Hbg hos min syster Sara! Igår kom Viktor med förslaget att han skulle handla med kött och så kunde vi grilla här.. Vi har ju inte setts sen vi två var i Oslo så vi kände väl båda två att det var dags och ses.. Han kom med köttet och grönsaker, så det åkte på grillen.. Kändes som det var sista grillningen för sommaren.. Det är dom här små sakerna som gör att man blir lite kär på nytt! När han kan sträcka sig den extra lilla biten! :) Åkte med honom hem och har sovit där i natt, sen i morse åkte jag med honom till verkstan, där drack vi lite kaffe med hans chef, hans hund (som var urmysig) och en arbetskollega och sen körde han mig till Sara igen.. Nu har vi ätit frukost och druckit lite mer kaffe och snart ska vi och barnen ta oss ner i stan.. Sara ska handla present till sin kusin och jag ska in på vägledningshuset.. äntligen:) Så det ska bli spännande och se om dom har något för mig! Men det ska nog gå bra..

Lite senare idag ska jag ut till pappa m. familj då vi ska köpa hund i dag eller i morgon.. Får se hur länge som jag stannar där..


 fort. följer...

Caitlins kavaj är "funnen".. Vilket innebär att vi vet vart den är.. Fick svar från mr. X och han sa att den hänger kvar på en gren i Falsterbo.. Lite synd, men vad gör man?!!

Nej, nu ska jag fixa till mig lite så vi kan komma ner på stan!:)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0