I brist på annat...

... skriver jag här! Idag har jag Melvin heela dagen.. Som med andra små bebisar så var jag uppe i ottan! Vi har myst framför tvn, sen skulle vi gå ut men då bestämde han sig för att äta, weej! Han har varit lite svårflirtad med maten så därför är det jättebra att han själv gick fram och åt ALLT!:) Så förhoppningsvis håller det i sig nu.. Sen gick på på en liiiten promenad, koppel och allt! Kom tillbaka precis och nu har vi torkat av honom och busat massor och nu ligger han utslagen vid mina fötter, <3




Var ju ute hos Sara & Fredrik och barnen förra veckan, tog lite foton då så jag får ju lägga upp några här!:)

Älskar mina fina tjejer!<3

Nähä, nu blir det kaffe & bulle och the city innan odjuret vaknar och behöver underhållning!:)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0