torsdag/fredag

Gårdagen och denna dagen har bokstavligen sprungit i väg!
Tog bussen i går em in till Hbg och knalla då hem till syster Caitlin & Emma som bjöd på lite mat, sen fick jag skynda mig ner mot Tivoli för möte med Edde & Nicke.. Allting gick jättebra och jag kan säga som så här att jag är deras första anställda! Woohoo! yepp, you heard right people, I GOT A JOB!:)
Dom satte mig in i vad dom gör och så vidare och allting lät hur kul som helst.. Sen gick vi in på tivoli, in i vinylbaren där det väntades middag eftersom Eventbolaget fyllde 1 år igår.. Skulle egentligen stanna för quizen men jag var helt enkelt sugen på att bege mig, så det gjorde jag.. Cykla och lämnade Emmas cykel vid Haken och sen ringde jag till syster Sara.. Tog bussen upp till Sara & Fredrik och här har jag spenderat dagen..

I fm kom Linda kompis med barn och det har varit full rulle hela dagen, CIRKUS! Sen började jag och Sara sortera bland barnens leksaker, typ lägga 200 pussel och se om några bitar saknades osv.. Mathilda är nu hos sin morfar och Mollie sover! Ikväll ska dom dricka vin, käka tacos och kolla idol! Själv ska jag snart åka här i från.. Vet dock inte riktigt vart jag ska än.. Eller rättare sagt vart jag vill åka.. Caitlin bjöd hem mig till henne så det ska jag förmodligen göra! HATAR att jag inte har mitt egna ställe, där jag kan gå och komma som jag vill, där jag har alla mina saker och helt enkelt göra som jag vill! Känns som man alltid är på "resande fot"... Lite hos Viktor, lite hos mamma, lite hos pappa, lite hos Sara och lite hos alla vänner! Så det är prio ett för mig så fort jag får råd helt enkelt!! På tiden om man säger så..

Aja, det är dags och ta tag i denna kvällen nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0