Fredagsmys

I kväll har det varit fredagsmys på hög nivå ute i strandbaden! Julpyntat hus, brasan tänd, ljus tända och nya doftande blommor. Försökt göra en ljuslyckta med lillsyster som urartade till snöbollskrig, blöta och kalla gick vi in igen till en pipande hund som också ville vara med och busa. Pizza och cola och sen Idol!
Nu blir det snart sängen då vi ska upp i någorlunda tid i morgon för att ta oss in till Hbg och passa Mollie och Mathilda! Det blir frukost med Sara och Fredrik och lite genomgång om "how to take care of children" innan dom beger sig av! (Tur jag har gjort det innan;)) Sen har jag och Olivia barnen hela dagen och natten! Går allt som planerat så blir det pulkaåkning med Mathilda i morgon vid någon rolig gräsbula!;)


Mina älskade systerbarn Mollie och Mathilda<3


Min toksöta syster Olivia<3

Nehe, hoppas ni haft en kanondag, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0