vad är en bal på slottet?

Haft en mysmysig em med Anneli o Emma på uteservering(ar) under solen! Alltid lika trevligt o träffas!:) Vid fyra hämtade pappa mig o lämna av mig hos farfar för han ville bli klippt o sen hem o åt hos pappa! Klippte Olivia o sen kom Caitlin hem från sina dagar i Barcelona, hes o jävlig;) Haha! Jag, pappa o Olivia cyklade bort till faster Katarina o farbror Olle o fika lite.. Längesedan jag träffade dom också! Kom nyss hem o ska snart gå o lägga mig då det är upp i tid i morgon för att göra baluppsättning på syster Caitlin o hennes kompis! Ska bli kul:)
Hon kommer vara finast av alla prinsessor:)

my beautiful sister Caitlin:)

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0