dag 4 - det här åt jag idag

Frukost - En stor kopp med varm O'boy, en kopp kaffe och en tekaka (inget big fan av frukost)
Middag - Vitlökskyckling med pressad potatis (en typ av gryta)
Efterrätt - Hemma hos Emma och André bjöd dom på kaffe, te och lussebulle

Inte den roligaste menyn eller det roligaste ämnet kanske..
Har i alla fall varit hos Emma, André och lilla Nova i kväll. Blev lite fika, snack och bäbissnusande. Det är ju hemskt så söt hon är!:)


Edde ringde innan idag och vi gick igenom mina arbetsuppgifter till helgen. Jag ska då vara ansvarig för pysseltältet där alla barn får komma och pyssla.. Om ni har barn och ni inte vet vad ni ska göra till helgen eller nästa, kom ner och pyssla vettja!

Nehe, kollar just nu på desperate så nu signar jag ut för dagen!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0