Dag 2 - Min första kärlek

Ja, det finns ju många typer av kärlek, dels har jag även upplevt många olika nivåer(?) av kärlek, som vid varje tidpunkt har känts äkta och stark just då!
Så jag tänker vända detta till min stora kärlek..

Träffade Viktor för första gången för ca 5-6 år sedan. Tyvärr kommer jag inte riktogt ihåg exakt vart eller när. Jag vet att Emelie var tillsammans med Mogge och där igenom träffade jag Ville, eftersom Ville var kompis med Mogge och sen "hookade" vi ihop på bahnhof x antal gånger också...
Men någon gång under sommaren 06 så började vi sakta men säkert träffas och det gjorde vi väl mer eller mindre hela den somaren. På något vis kom vi fram till att vi inte ville ses mer(?) men förblev vänner under hösten. SEN vart vi på det igen och sen dess har vi mer eller mindre träffats..
Vi har haft våra upp och ner och varit tillsammans och sen isär, men på något sätt alltid hittat tillbaka till varandra. Jag tror inte att jag pratar för mig själv när jag säger att våra känslor har växt sig starkare för varandra ju längre tiden går. Jag menar, det går ju knappt och jämnföra "elin&viktor-då" och "elin&viktor-nu". Dels har vi båda växt i vår relation och dels var för sig.
Hur som helst, jag hade kunnat tjata på här hur långt som helst vad jag känner för Ville och hur mkt jag älskar honom men jag vill inte tråka ut er:)

Viktor Emanuel Andersson, jag älskar dig då, nu och föralltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0