Have you heard the news today?

Ringde precis till Bäckagården (ett ålderdomshem här i Ängelholm) och lämna ett intresse för jobb där! Satt på Torstens för några veckor med ett gäng tjejer sen och pratade med den ena då, Sandra, som sa att dom behövde folk på sitt jobb. Hon skulle lägga in ett gott ord för mig till chefen och att jag sen då skulle ringa till chefen! Chefen har då varit på semester sen den dagen i princip men så messade Sandra idag och sa att chefen satt på kontoret. Jag ringde upp och guud vad trevlig hon var. Pratade lite om arbetstider, uppgifter osv men hon kunde inte lova att det blev något just nu! Dom hade behov av folk men som hon sa så hade dom folk sen i somras och att dom skulle givetvis gå först, vilket jag förstår. Iaf, chefen som var himla trevlig och frågade om jag hade någon utbildning inom vården och det har jag ju inte.. Lite osäker på om det skulle skita sig då, eftersom det finns kanske tusen andra som har det och som kommer före mig då, men det brydde hon sig inte om, till min stora glädje!:) Men jag håller mina fingrar korsade och jag hoppas att ni gör detsamma för mig!:)


Snart ska jag ner till stan på en fika med Alexandra "Niels" Nilsson, det var längesen jag träffade henne nu och en fika sitter aldrig fel, inte och träffa Niels och snacka lite skit heller ;) Ska även handla mina "ritsaker" idag.
Oh, oh, oh! Jag har inte berättat att familjen Persson (pappa m. familj då) kanske ska bli hundägare till helgen:) En sviiinliten lurvboll.. Kommer att bli en liten pojke, har ni några ovanliga och kanske trevliga pojknamn på lager?:)
En sån här liten Puff kan bli vår! Sötaste golvmoppen jag någonsin har sett!:)
Puss

Kommentarer
Postat av: C

Sök på KVS i vejby dom behöver massor med folk!

2010-09-04 @ 18:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0