In my bubble!

Igår fastnade jag i bubblan igen, så det blev ingen seven för min del! Jaha, var den lika bra som förut?:)
Fastnade med det här pillet som tog mig halva kvällen o långt in på natten, handen skrek o min rygg likaså, men jag var faktiskt tvungen och få den klar.. Det är lixom det som är grejen med min "konstnärliga" sida att det behöver inte se mkt ut i dina ögon och inte alls därför jag ritar/målar i heller, utan just för att jag <3 bubblan:)


Idag ska jag till Hbg men först blir det en lunch med Jessica... Sen in till Sara, jag ska nämligen sova hos Sara i natt så jag sticker antagligen ner till vägledningshuset i morgon, utan packning :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0