118 800

Hittade ett litet inlägg från en annan tjej på blogg.se som hade skickat in frågan "vad är blablabla.blogg.se?" till 118 800 och jag tänkte att det ska jag också göra, fast med min egna blogg, mest för att kolla vad man fick för svar! Jag skicka som sagt frågan och fick som svar, and I quote :

"Elin är en tjej med visioner. Hon engagerar sig helhjärtat i både djur och natur och älskar att föreläsa för alla som vill (och inte vill) höra. När hon inte står på stadens torg och rekryterar äldre damer till naturfonden spelar hon mer än gärna på sin blockflöjt som hon kärt döpt till Evert. Mvh 118 800"

Ja, det är ju som sagt så mina vänner känner mig så det känns bra att mitt budskap även kommer fram till de som inte gör det! ;)


Annars? Jo, jag har försökt mecka lite med min blogg.. Var så trött på den andra "designen" + att jag ville prova och göra en själv! Kan själv, typ.. Lite klurit är det, men när jag var hos Emelie och Hailey tidigare i veckan så hade Emelie hittat en jättebra sida där man fick hjälp med olika saker inom bloggen. Tar sån tid också, så lite småförändringar kommer att komma med tiden, men vad tycks så länge?:)

Känner att jag hamnat i min lilla bubbla som jag inte har besökt på väldigt länge. Jag har nämligen börjat måla och rita igen. Är jag duktig? Nej, inte så värst, men jag ÄLSKAR att vara i bubblan när jag faktiskt är där av egen vilja.. Har även hittat en blogg om en tjej som är ASGRYM på att måla och rita och lägger ut tips och videos och även bilder på hennes tavlor osv! Jag försöker suga åt mig så mkt information som möjligt och öva mig fram till något eget..
I morgon ska jag ner till stan och handla lite nya pennor och så!

Ska även in till Hbg och prata med någon på vägledningshuset som kanske kan hjälpa mig och fatta ett beslut som är rätt för mig (på riktigt) när det kommer till utbildning osv. Känner att det roligaste har varit och fortsätta utvecklas med någonting inom målning/ritning, vad som helst, så vi får helt enkelt se vad dom har att erbjuda mig! :)

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0