HELGEN SOM VARIT

Helgen spenderades ute hos pappa i strandbaden. I fredags var vi på en försenad påskmiddag hos farfar o sen i lördags åkte jag, syster Caitlin o kusinerna Amanda o Andreas in till Hbg för att äta lunch. Blev en mysig lunch på Mezo o sen tog vi en kaffe på K o Co! Vid den tiden ringde jag till syster Sara eftersom hon bor i närheten o frågade vad hon hittade på. Hon hade precis kommit hem från stan, så vi tittade upp hos henne.. Andreas o Amanda åkte hem efter ett tag men jag o Caitlin stannade o åt med Sara o Fredrik. När vi sen skulle åka hem vid nio så bestämde vi ganska snabbt att vi ville ta ett glas vin innan, så vi knallade ner till Hampan, o då messade Sara som tackade för dagen. Jag ringde henne direkt o frågade om hon ville komma ner o efter ett litet tag kom hon ner. Vi hade jättemysigt. Satt o kollade på två 40åriga kvinnor som var på tok för berusade o skrattade lite! När vi hade druckit upp skulle vi gå till Bara Vara men då vi kom dit så var där fullt så vi vände igen. Ner till Hampan igen då, tänkte vi o på vägen träffade vi på Saras kompis Sanna! Hon är alltid lika rolig så hon fick givetvis haka på!:) Tog ett glas till på Hampan o sen kom Sannas dotter Jennie med hennes kompisar.. Klockan blev halv två o då hade jag o Caitlin "missat" X antal bussar så efter en sväng om till Bishops o lämnat av Sara o Sanna s gick jag o Caitlin till bussen som gick halv tre. Så det som skulle bli en lugn o tidig dag/kväll blev en otippad, rolig o lite senare natt!:)
Söndags låg jag pall på soffan o sen i måndags så kom Viktor o hämtade mig vid ett! Till Hbg igen för att kolla kökshandtag o sen till Ängelholm för att käka lite o umgås. Kvällen var jag hos Anna, o sen Lina o Joanna. I går (tisdag) gick jag ner till Torstens för att fika med Mina o Nathalie.. JAA, det var kju inte mkt som blev sagt där för hela bajenklacken hade tagit över Torstens, men vi hade kul ändå.. Ganska trevliga trots alla fördommar! Kolla DH o sånt hos Mina o sen sov jag hos henne! Idag var Mina ledig så vi har suttit på Torsens i dag också o försökt få lite färg o druckit kaffe! KAFFE NAM NAM!;) nu sitter jag hemma hos Mina o Ebbabeata o Mina har nyss stuckit till Karro. Dom ska kolla på Magnus Betnér i kväll.. Så nu ska jag o BABIATA måla;)
Jobb i helgen, YES SIR!
PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0