mega

Sovit hos Ville i natt o han körde hem mig vid nio! Klippt mamma nyss o nu ska jag snart kila bort till Emelie Hallin o mysa på hennes balkong:) Sen i kväll blir det ett efterlängtat arbetspass på NICKS med Linnea o Therup:) Ska bli skoj! Får nog titta in tidigare o försöka komma i håg allt som man har glömt bort! Nu vet nu också vad ni ska göra i kväll.. KOM TILL NICKS, för FUKK!:)

Igår satt jag på Torstens (igen) med Mina, Nathalie + några andra trevliga tjejer, o Nathalies hund Iza, en pytteliiiiten chiuaua!:) Sen knallade jag o Mina hem till hennes pappa där det bjöds på mat o trevligt sällskap.. Ville hämtade mig senare o sen åkte vi till Kilander som var i sitt hus o höll på o riva (?) o visade mig hur allting skulle bli.. PIII, vilket jobb han har framför sig men jag tror det kommer bli sviiinsnyggt! Duktiga pojke! Hem till Villes hus, o det har också blivit jättefint! Ser själv framför mig hur man kan göra där, o där, o där o DÄR! Men nej! Inte mitt jobb;) Men man kan ju få tycka o tänka iaf!;) Sen åkte vi hem till honom för att sooova! Aptrött..

Återkommer senare! 

SOLPUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0