lättirriterad till MAX

Har hållt det tillbaka, bra le o se glad ut, men nu vill jag fan bara skrika någon rakt upp i ansiktet.. klart att det finns dom som verkligen har fått mig till att bli asförbannad, någon mer än andra, men FAN, HELVETES JÄVLA SKIT! Jag känner att jag inte har någon energi kvar efter att du har sugit ut varenda liten droppe, o kvar är nickedockan-elin! Jag är fan bättre än dig! Du är en patetisk jävla nolla som tror du kan sitta på dina höga hästar för all framtid! Men fuckno-dra ut huvudet ur röven på dig så kanske det till och med klarnar upp för dig...
Aaaarrrrhhh!


Så, skulle egentligen bort till Emelie i dag, men jag är helt enkelt på för dåligt humör för att det ska fungera! så tjejerna får ha en toppen dag utan mig!:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0