JAHAA!

Hittade självklart ett par skor på trampolin, tror ni att dom hade i min storlek? Nähää.. Men som tur var fanns där ett par i ängelholm så får köpa dom på lördag! Wej!:)
Dessa kommer det att bli i alla fall...

Jättefina om ni frågar mig!:)
Ikväll blir det mys hos Sara med tacos på menyn.. mmm!:)

Mathilda o Mollie!<3

Just nu är här väldigt lugnt.. Mollie ligger o sover o Mathilda är på Väla med pappa Fredrik. Antar att det inte är lika lugnt på Väla med "Vilda Mathilda" i farten:)
Tjejerna skulle ta ett glas vin i kväll med det får jag vara utan. Stannar hos Sara o barnen, man träffar ju inte dom lika ofta. Det kommer dock andra tillfällen o hoppas att dom får det mysigt utan mig o att dom inte har blivit allt för lurade idag:)

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Annahellberg

Va fina skor elin=) ska oxå köpa skor idag=) får se vad det blir för några! Ja det va trevligt igår men sakna ju dig såklart;)

2010-04-02 @ 09:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0