I will crawl.. Will u?

If we crawl until we can walk again.
Then we'll run until we're strong enough to jump.
Then we'll fly until there is no end.
So lets crawl, crawl, crawl back to love..

Helt hooked på chris browns "crawl"..
Av någon anledning får den mig att tänka.. Coulda, Woulda, Shoulda!?
Men jag har bestämt mig, jag har gett mitt löfte o jag tänker inte bryta det!
Det hade varit lättare. Det hade varit av egoistiska skäl, men jag är inte en egoistisk människa!
Hur som helst gör jag detta för din skull, indirekt vår, men om det kan bli lite bättre för dig så kommer jag finnas här,
no matter what!




Har också läst ut boken! Megabra Lina:)
Det slutade när den var som mest spännande o nu väntar jag ivrigt med
att tvåan ska släppas nu..Släpptes nyligen i USA, får kanske beställa den över internet då!:)


PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0