en underbar onsdag under solen

Man får verkligen en extra boost när solen är framme o det börja nalkas sommar.. Har suttit på torstens uteservering i dag o som vanligt var den fullproppad! Jag fick lite kvalitetstid med Mina o det var lika roligt som alltid att träffa henne.. Hon bjöd på lite skvaller, dels om mig själv som jag inte hade en aning om, men det visades ganska så snabbt att det inte stämde. Tur var väl det! HAHA! När hon berättade om "denna händelse" så tittade jag på henne som "är du inte klok" o visste givetvis att det inte fanns en chans i hela världen att det skulle finnas en gnutta sannning i detta.. Trots det så började jag ändå gå igenom i mitt minne för att se om det fanns där någonstans långt bak i mitt förträngda minne - MEN NEJ! Roligt med en stad som Ängelholm, där det finns så mkt rykten om allt o alla, o att ryktet som handlar om den ena kommer alltid fram till den andra först! MEN eftersom jag är som jag är, så bjuder jag på den.. Så länge man själv vet vad som är sant o inte så kan det ju egentligen kvitta vad alla andra tycker o tänker om dig! Det gör jag iaf, jag tutar o kör o don't give a damn of what you all think of me!


Mötte upp Lina som vandrade runder i stan lagom salongad o fnittrig, HAHA, efter att ha "firat" med Mica (GRATTIS, by the way:)) Gick o åt, o sen hem till henne o Joanna för att spendera resten av kvällen där.. Nu är jag hemma o funderar på att måla, rita eller ut o fota i morgon eftersom jag tänkte göra det i dag först, men så kom våren i vägen o det fick det gärna göra!

Hoppas att ni alla har haft en underbar onsdag..

PUSS O KRAM PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0