en favorit

Jag skyller på Emma o hon håller säkert med mig när jag säger att det är hennes fel att vi är så knäppa som vi är! Men vi har roligt under tiden o tutar o kör bara! Vi kom i alla fall fram till att den här killen har legat där (läs sovit) sen i slutet av januari.. Annars kan man inte vara så brun!? Jag menar, kolla på "en-tolle-eller-två-ADBRO" dom brukar vara bruna! Där av slutsatsen! Get it?

Det är detta blandad med lite vegetarisk ananas, who's your best american friend, lite fimpande, ryska, slickande tyskar o straaaw som gör EMMA till en "elinFAVORIT"



Hem till Lina o Joanna nu snart o dricka kaffe.. KAFFE NAMNAM! :p

KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: emma

och elin är min FAVVIS-BAJS!! :)

2010-04-06 @ 12:47:37
URL: http://eadbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0