belåten

Hemkommen från stan, som jag, Joanna, Lina o Linas mamma knalla igenom. Blev dock inga köp, men tänkte många gånger: tänk om jag hade mina skattepengar nu! But anyway...
Har precis ätit lite o ska snart bort till Anna o kolla någon Disney film.. Stackars Anna har varit TOKförkyld hela helgen men börjar må bättre:)

Gick igenom källaren igår när jag skulle rota fram alla mina filmer, o hittade en massa kartonger med en massa saker som jag gjorde när jag var liten! Trodde verkligen inte att där fanns så mkt.. Frågan är den: bör man som förälder verkligen spara allt sånt som ens barn ger en? (tror dock att det inte ens är hälften av allt, men ändå) Det värsta är nog ändå dom som sätter upp ALLT som dom får av sina barn! Anyway, ganska kul när det ligger i lådor o man kan kolla igenom det!:)

POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0