April

2 april o inte blev jag lurad igår! vad jag vet i alla fall..
Men vad är det för tråkigt väder? Det ska ju vara vår o sol ute, men det är bara grått! Får hoppas att det tillhör aprilskämtet till oss alla:)
(kanske var mitt aprilskämt att dom "inte hade skorna")

Ska snart köra tillbaka till ängelholm får hoppas att vädret är bättre där.. Vad händer till helgen då?
Vad ska mina tjejer göra??
Hörde en fågel som viskade att Emelie är påväg uppåt till helgen från Lund! När var det vi skulle ut i Äckelängelholm o flippa?:)

By the way.. Hm's "nya" kollektion garden collection har så fina kläder.. Tyvärr är ju ALLT slutsålt! Gick in direkt på deras sida så fort jag fått hem tidningen, men redan då-SLUT! Blev tokkär i en klänning men den var också-SLUT!

Denna klänningen är också på tok för fin för att vara slutsåld!
Men what to do lixom!:)
Ge mig vår, sol, uteserveringar, vinkvällar o massa skratt med vänner NU!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

den långa klänningen finns på väla!

2010-04-02 @ 18:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0